wtorek, 29 maja 2012

Kanapka z żółtym serem, rzodkiewką i kiełkami brokuła

Każdej wiosny regularnie do mojej kuchni trafiają świeże rzodkiewki hodowane przez mojego Dziadka. Są zupełnie inne niż te sklepowe - mniejsze, o intensywniejszym smaku. Pyszne! W zanadrzu mam przepis na zupę rzodkiewkową. Jednak jeszcze się na nią nie odważyłam. Na razie rzodkiewka służy jako dodatek do sałatek i kanapek.




Składniki:

  • ciabatta rustykalna
  • masło czosnkowe, przygotowane tak, jak tutaj
  • 2 plastry ulubionego żółtego sera
  • majonez
  • ok. 15 rzodkiewek
  • kiełki brokuła

Ciabattę przekrajamy wzdłuż na pół, smarujemy masłem czosnkowym. Na tak przygotowanych kromkach kładziemy po plastrze żółtego sera. Smarujemy cienko majonezem. Umyte rzodkiewki ścieramy na tarce o dużych oczkach. Kanapki posypujemy startą rzodkiewką i kiełkami brokuła. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz